Skip to content
+302531039824
secr@econ.duth.gr
Ανακοινώσεις
Toggle Navigation
Τμήμα
Καλωσόρισμα
Διασφάλιση Ποιότητας
Πολιτική Ποιότητας
Ετήσιες εκθέσεις-εσωτερικής-αξιολόγησης
Πιστοποίηση ΠΠΣ
Περιγραφή Τμήματος
Το Τμήμα σε Εικόνες
Περιήγηση στο Τμήμα (Video)
Στρατηγικός Σχεδιασμός
Απολογισμός θητείας των προέδρων του τμήματος
Γενικές Πληροφορίες
Ιστορία
Χάρτης
Ανθρώπινο Δυναμικό
Μέλη ΔΕΠ
Καθηγητές
Αναπληρωτές Καθηγητές
Επίκουροι Καθηγητές
Ομότιμοι Καθηγητές
Μέλη ΕΔΙΠ
Διοικητικό Προσωπικό
Εξωτερικοί Συνεργάτες
Σπουδές
Προπτυχιακές Σπουδές
Πληροφορίες
Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Διδασκαλίας
Κανονισμός Σπουδών
Μαθησιακά Αποτελέσματα ΠΠΣ
Οδηγός Σπουδών Τμήματος
Αναθέσεις Διδασκαλίας
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
Οργάνωση Σπουδών
Έντυπο Παραπόνων
Μαθήματα
1ο Εξάμηνο
2ο Εξάμηνο
3ο Εξάμηνο
4ο Εξάμηνο
5ο Εξάμηνο
6ο Εξάμηνο
7ο Εξάμηνο
8ο Εξάμηνο
Φοιτητικά
Διάρκεια Φοίτησης
Ακαδημαϊκός Σύμβουλος Σπουδών
Δ.Π.Θ – Δομές και Υπηρεσίες για τους Φοιτητές
Οδηγός επιβίωσης πρωτοετών φοιτητών ΔΠΘ
Παράρτημα Διπλώματος
Κατατακτήριες Εξετάσεις
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών
Απόφοιτοι
Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΠΜΣ στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)
ΠΜΣ Χρηματοοικονομική – Λογιστική
ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Τεχνολογία
ΠΜΣ Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics
ΔΔΠΜΣ Έρευνα και Εκμετάλλευση Υδρογονανθράκων
ΔΔΠΜΣ Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη και Αυτοδιοίκηση
ΔΔΠΜΣ Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Σπουδές: Δίκαιο, Οικονομία, Πολιτική
Πληροφορίες Απαλλαγής Τελών Φοίτησης
Διδακτορικές Σπουδές
Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών
Μεταδιδακτορική Έρευνα
Κανονισμός Μέταδιδακτορικής Έρευνας
Έρευνα
Εργαστήριο MaGBISE
Εργαστήριο ΘΑΟΑ
Ινστιτούτο C.E.D.I.M.E.S.
Working Papers
Ερευνητικά Προγράμματα
Επισκέπτες Ερευνητές
Υποψήφιοι Διδάκτορες
Ολοκληρωμένες Διατριβές
Ερευνητικά Σεμινάρια
Erasmus
Επικοινωνία
17 Οκτωβρίου, 2024
Εγγραφή επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές για τις εγγραφές
Home
Άρθρα
Γραμματεία
Φοιτητές
Εγγραφή επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές για τις εγγραφές
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΓΕΛ-ΕΠΑΛ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ_2024.pdf
Page load link
Go to Top