ECTS:

6

Περίγραμμα Μαθήματος
e-Class

Το μάθημα της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και της Έρευνας Αγοράς ασχολείται με την ανάλυση και την τεκμηρίωση των αιτιών της αγοράς ή της μη αγοράς ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας από μεμονωμένους καταναλωτές ή ομάδες καταναλωτών. Στις παραδόσεις των μαθημάτων του αντικειμένου της Συμπεριφοράς Καταναλωτή εξηγείται πως γίνεται η αναζήτηση πληροφοριών, η σύγκριση προϊόντων, η επιλογή και η αγορά ενός προϊόντος στη σημερινή εποχή συμβατικά αλλά και κυριότερα με τη χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Περιγράφονται κλασικές και σύγχρονες, θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις που επεξηγούν τα πλαίσια μέσα στα οποία σήμερα οι καταναλωτές αλληλοεπιδρούν αγοράζουν, κατέχουν, και απορρίπτουν προϊόντα και υπηρεσίες.
Στις παραδόσεις των μαθημάτων της Έρευνας Αγοράς περιγράφονται τα βασικά εργαλεία που χρειάζεται το σύγχρονο στέλεχος επιχείρησης ώστε να σχεδιάσει, να αξιολογήσει και να κατανοήσει μία έρευνα αγοράς. Μέσα από τις παραδόσεις οι φοιτητές θα έρθουν σε επαφή με τη λογική της έρευνας αγοράς και θα καταλάβουν τις διαφορές και τον στόχο που εκπληρώνουν διάφοροι τύποι έρευνας αγοράς. Επιπλέον, μέσα από τις παραδόσεις της Έρευνας Αγοράς θα εξηγηθεί πως στηρίζεται η λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ που βασίζεται στα συμπεράσματα ερευνών αγοράς ενώ θα γίνει συνοπτική αναφορά στις μεθοδολογίες έρευνας γενικά και ειδικότερα στις μεθοδολογίες που χρησιμοποιούν ψηφιακές εφαρμογές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τέλος, μέσα από την εργασία του εξαμήνου οι φοιτητές θα δοθεί η ευκαιρία στους φοιτητές να εντοπίσουν ένα πραγματικό πρόβλημα Συμπεριφοράς Καταναλωτή, να το περιγράψουν, να το οριοθετήσουν και να σχεδιάσουν μία Έρευνα Αγοράς κατάλληλη στο να δώσει λύσεις στο πρόβλημα αυτό.

Όνομα Τίτλος email
Ρηγόπουλος Κωνσταντίνος Επίκουρος Καθηγητής krigopou@econ.duth.gr