Ο Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος γεννήθηκε το 1985 στην Αλεξανδρούπολη. Είναι Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με έμφαση στη Διοίκηση Μάρκετινγκ από το Rotterdam School of Management (Erasmus University), και διδακτορικό στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ από το Nyenrode Business University (Ολλανδία). Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές με υποτροφία εξωτερικού του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών μετά από εξετάσεις.
Ειδικεύεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β), στις επικοινωνιακές κρίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη διοίκηση πωλήσεων. Διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού τα μαθήματα εισαγωγή στο μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνα αγοράς, ηλεκτρονικό εμπόριο, ψηφιακή επικοινωνία και στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διεθνές εξαγωγικό μάρκετινγκ, και μάρκετινγκ μέσω εμβυθιστικών τεχνολογιών (immersive technologies).
Έχει επιτυχημένη δωδεκαετή διευθυντική εμπειρία σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στα αντικείμενα εξειδίκευσής του (Ψηφιακό μάρκετινγκ, Στρατηγικές ψηφιακής επικοινωνίας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Διαχείριση κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Βιώσιμη παραγωγή και κατανάλωση, Πωλήσεις από επιχείρηση σε επιχείρηση) ενώ υπήρξε ιδρυτικό μέλος και μέλος της επιστημονικής επιτροπής της θερμοκοιτίδας νεοφυών επιχειρήσεων LightHub του Επιμελητηρίου Έβρου.
Είναι γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ από το 2023 και μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC). Η έρευνά του έχει δημοσιευτεί στα πρακτικά πολλών διεθνών συνεδρίων καταξιωμένων επιστημονικών φορέων, όπως η American Marketing Association και η European Marketing Academy.
Μαθήματα
Επιλέξτε για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε μάθημα.
ID | ECTS | Τίτλος |
---|---|---|
ΝΚ74Β | 6 | Συμπεριφορά Καταναλωτή - Έρευνα Αγοράς |
ΝΚ42 | 6 | Μάρκετινγκ |
ΝΚ86 | 6 | Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
ΝΚ74Β | 6 | Ειδικά Θέματα Μάρκετινγκ |